Zmluvné a právne podmienky
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem online kurzu Edukabinet, Mgr. Jan Koukol., se sídlem Zahradní 1, 779 00 Samotišky, IČO: 09560653 (dále jen "Poskytovatel") a zákazníky (dále jen "Zákazník") při prodeji online kurzů doučování.
1.2 Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
1.3 Kontaktní údaje Poskytovatele:
- E-mail: info@edukabinet.cz
- Telefon: +420 773 502 847
1.4 Zákazník byl před uskutečněním objednávky dostatečným způsobem řádně a včas upozorněn na tyto Obchodní podmínky a potvrzuje, že se s nimi seznámil a souhlasí s nimi.
2. Nákup
2.1 Umístění zboží a služeb na webové stránky Poskytovatele se nepovažuje za nabídku. Odesláním objednávky Zákazníkem a jejím přijetím Poskytovatelem, vzniká kupní smlouva. Po přijetí objednávky Poskytovatelem bude Zákazníkovi zaslán e-mail potvrzující její přijetí.
2.2 Zákazník má možnost zakoupit jednotlivé kurzy doučování za stanovenou cenu uvedenou v registračním formuláři rezervačního systému Reenio. Vyplnění a odeslání registračního formuláře se považuje za odeslání objednávky.
2.3 Zákazník má také možnost si zakoupit jednotlivé balíčky obsahující přesně uvedené množství kurzů doučování za stanovenou cenu uvedenou v ceníku na webových stránkách Poskytovatele (internetový obchod). Odesláním objednávky Zákazníkem a jejím přijetím Poskytovatelem, vzniká kupní smlouva. Po přijetí objednávky Poskytovatelem bude Zákazníkovi zaslán e-mail potvrzující její přijetí.
2.5. Po zakoupení a zaplacení balíčku kurzů doučování, získá zákazník 2 dny před konáním přístupové pokyny k účasti na konkrétním setkání. Kurz začíná prvním nejbližším termínem, před kterým si Zákazník balíček zakoupil, pokud si zákazník sám v časové lhůtě určené v pokynech zaslaných na e-mailovou adresu Zákazníka nevybere konkrétní setkání v limitu daného balíčku. Veškeré materiály jsou Zákazníkovi zprostředkovány prostřednictvím e-mailové komunikace průběžně dle programu setkání (přístup na lekci 2 dny před jejím konáním, bonusové materiály do 3 dnů od realizace lekce). V případě, že si Zákazník zvolí již realizované lekce (platí pro balíček i jednotlivé lekce zakoupené v internetovém obchodě Poskytovatele), budou mu veškeré materiály zpřístupněny v co nejkratší době po odeslání a zaplacení objednávky (do 24 hodin). Více o projektu a kurzu naleznete na stránce Otázky a odpovědi.
2.6 Platba za online kurzu doučování je možná online platební kartou přes systém Reenio (jednotlivé rezervace), nebo na webových stránkách Poskytovatele (zde možnost i bankovním převodem).
2.7 Podmínky a lhůty pro potvrzení objednávky jednotlivých setkání (nevztahuje se na balíčky) jsou detailně popsány na webové stránce: Jak rezervovat? Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
2.8 Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než zabezpečené elektronické nebo písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
2.9 Přístup k online kurzu doučování obdrží Zákazník e-mailem po uhrazení a zpracování platby, nejpozději do 24 hodin před realizací konkrétního online kurzu doučování (termín je stanoven v rezervačním formuláři Reenio a na stránkách Poskytovatele).
2.10 Po úspěšném provedení platby obdrží Zákazník potvrzení o zaplacení na zadaný e-mailový kontakt.
2.11 Informace o zboží či službách a ceně uvedené Poskytovatelem jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní a poplatků.
2.12 Cena online kurzu zahrnuje videozáznam, který lze zpětně zhlédnout po dobu 60 dnů od udělení přístupu, který je určen výhradně pro kupujícího Zákazníka.
2.13 Objednávky online kurzu doučování lze přijímat nejpozději do 48 hod před konáním. Ve výjimečných případech lze objednávku provést i v termínu kratším, a to po konzultaci s pracovníky Poskytovatele dostupnými na e-mailové adrese: info@edukabinet.cz
3. Odpovědnost a dostupnost
3.1 Poskytovatel není povinen poskytnout službu, nebyla-li dle ujednání řádně a včas zaplacena cena.
3.2 Služby lze využít jen ve smluvených termínech. Přístup k online kurzu doučování má pouze osoba, která si produkt zakoupila. Není možné přístup sdílet s jinou osobou nebo ho na jinou osobu převést.
3.3 Online kurzu doučování se lze zúčastnit v konkrétním termínu, který je stanoven v rezervačním formuláři. Následně Zákazník získá přístup k záznamu videonahrávky po dobu 60 dnů od udělení přístupu.
4. Práva poskytovatele na změnu programu
4.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu konání v případě, že by se lektor online kurzu doučování nemohl ze zdravotních či jiných vážných důvodů dostavit.
4.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit online kurz doučování před jeho konáním za předpokladu, že nebyla dostatečně naplněna jeho kapacita. V takovém případě je Poskytovatel povinen po oznámení o zrušení vrátit celou uhrazenou cenu za online kurz doučování, a to postupem dle odst. 7.5 těchto obchodních podmínek.
Reklamační řád, záruka a odstoupení od smlouvy
5. Reklamační řád
5.1 V případě potřeby reklamace se Zákazník může obrátit na Poskytovatele prostřednictvím e-mailu info@edukabinet.cz nebo na telefonním čísle +420 773 502 847
5.2 Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího podání. Zákazník je povinen reklamaci podat bez zbytečného odkladu (nejdéle do 3 pracovních dní) od realizace webináře.
5.3 Reklamaci lze uplatnit v následujících případech:
- Zákazník neobdrží přístup k zakoupenému kurzu doučování.
- Vážné technické problémy na straně Poskytovatele, které znemožňují účast Zákazníka na online kurzu doučování.
6. Záruka
6.1 Jaké jsou záruky na webinář:
- Autorem online kurzu doučování jsou odborníci v oblasti pedagogiky.
- Online kurz doučování proběhne na aplikaci Google Meet, která zaručuje ideální podmínky pro realizaci.
- Zákazník získá po absolvování online kurzu doučování omezený přístup (60 dnů) do online úložiště (Google Drive), kde nalezne videozáznam webináře. Tento přístup bude udělen pouze Zákazníkovi, který řádně uhradil cenu za daný online kurz doučování. Přístup je podmíněn vytvořením Google účtu.
7. Odstoupení od smlouvy
7.1 Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod), má Zákazník-spotřebitel, právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy musí být Poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě, a to prostřednictvím rezervačního systému Reenio (viz e-mail o potvrzení rezervace). Odstoupení od smlouvy je dále v těchto obchodních podmínkách pojmenováno jako storno či stornování rezervace. Zákazník - spotřebitel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případech dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku, tedy v případě, že Zákazník - spotřebitel uzavřel kupní smlouvu v době, kdy do zahájení termínu pro dodání předmětu objednávky zbývalo 14 dnů a méně, a digitální obsah mu byl dodán. Zákazník-spotřebitel také není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případech dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku, tedy v případě, že Zákazník-spotřebitel uzavřel kupní smlouvu v době, kdy do zahájení termínu pro dodání předmětu objednávky zbývalo 14 dnů a méně, a služba mu byla dodána.
7.1.1 Pokud si Zákazník zakoupil výhodné balíčky nebo produkt Maturita nenačisto prostřednictvím internetového obchodu nebo objednávkového formuláře na stránkách Poskytovatele, platí stejná pravidla zmíněná v úvodu 7.1. Zákazník je povinen svůj záměr odstoupit od kupní smlouvy ohlásit písemně na e-mailovou adresu Poskytovatele info@edukabinet.cz ve lhůtě 14 dní od uskutečnění prodeje balíčku.
7.2 Pokud je předmětem objednávky poskytnutí digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, Zákazník - spotřebitel výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy po započetí tohoto plnění.
7.3 Podmínky stornování termínu pro Zákazníka:
- Zákazník (spotřebitel i podnikatel) má právo stornovat svou rezervaci nejpozději 72 hod před termínem realizace online lekce. Pozdější storno není možné.
- Storno rezervace musí být provedeno prostřednictvím rezervačního systému Reenio (viz e-mail o potvrzení rezervace).
- Pokud již došlo k čerpání služby či uplynutí lhůty pro stornování rezervace, není již storno možné.
7.4 Storno je třeba Poskytovateli doručit nejpozději 72 hod před konáním akce. V případě, že Zákazník (spotřebitel i podnikatel) doručí Poskytovateli storno ve lhůtě kratší než 72 hod před konáním akce, nemá Zákazník právo na vrácení kupní ceny.
7.5 Vrácení peněz:
Po zpracování storna rezervace bude částka vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba webináře uhrazena, a to do 21 dnů od provedení storna Zákazníkem.
Informace o ochraně osobních údajů
8. Informace o ochraně osobních údajů
8.1 Poskytovatel zajišťuje ochranu osobních údajů Zákazníků v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a dalšími platnými zákony a předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů.
8.2 Osobní údaje Zákazníků poskytnuté v souvislosti s nákupem jednotlivých lekcí, balíčků doučování i dalších produktů Poskytovatele budou zpracovávány v souladu se zákonnými podmínkami a výlučně pro účely realizace online kurzu doučování.
8.3 Poskytovatel se zavazuje neposkytnout osobní údaje Zákazníků třetím osobám bez jejich výslovného souhlasu, s výjimkou případů stanovených zákonem nebo případů, kdy je to nezbytné pro splnění právních povinností.
8.4 Poskytovatel provádí vhodná technická a organizační opatření k zajištění bezpečnosti osobních údajů proti neoprávněnému přístupu, ztrátě, poškození nebo jinému neoprávněnému zpracování.
Závěrečná ustanovení
9. Závěrečná ustanovení a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
9.1 Poskytovatel informuje Zákazníka - spotřebitele o možnosti řešení sporu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem - spotřebitelem mimosoudním způsobem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz . Zákazník - spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Každá strana si nese své náklady sama.
9.2 Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Spotřebitel může využít také platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9.3 Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9.4 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Obchodní podmínky jsou přístupné na webovém rozhraní REENIO a na stránkách Poskytovatele.
9.5 Tyto obchodní podmínky může Poskytovatel měnit, či doplňovat. Tím nejsou dotčeny závazky smluvních stran vzniklé po dobu účinností předchozího znění obchodních podmínek.
9.6 Obchodní podmínky, stejně jako kupní smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, se řídí českým právem.
9.7 Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami. Odlišná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před zněním těchto obchodních podmínek.
9.8 Obchodní podmínky jsou účinné ode dne 1. 8. 2025.

